Кодекс честі

                       Кодекс честі

       Кожен учень - це унікальна особистість, він може навчатися за різними методами та у зручному темпі. Школа забезпечує повноцінні методи навчання, які передбачають досягнення високих цілей. Весь персонал школи має бути позитивним прикладом у вихованні таких рис, як ініціативність, незалежність, повага, вдумливість, терпимість, патріотизм.
          ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
         Стаття 1
         Джура у своїй діяльності активно підтримує ідею демократичної організації  суспільного життя суверенної України, в центрі якого повинна знаходитися ЛЮДИНА.
       Стаття 2
         Джура повинен з належною повагою і шаною ставитись до своїх викладачів, наставників, старших колег, які допомагають йому зробити перший крок в майбутнє.
       Стаття 3
         Джура повинен шанобливо, толерантно і доброзичливо ставитися до своїх побратимів. У присутності будь - кого з джур не повинен давати негативних оцінок вчинкам своїх однолітків або дискридитувати їх, якщо факти не є остаточно доведеними.
      Стаття 4
         Джура повинен бути прикладом високої моралі й культури та виховувати ці якості в інших.
     Стаття 5
  Джура повинен завжди пам'ятати, що людські чесноти - ввічливість, чесність, милосердя,самовідданість і самопожертва, співчутливість, тактовність, простота і скромність - моральна окраса людини.
      Стаття 6
      Джура повинен поважати права  людини і людську гідність.
      Стаття 7
      Джура у Володимирівській ЗШ І - ІІІ ступенв - не лише вихованець,але і активний учасник шкільного життя.
      Стаття 8
     Джура має постійно дбати про свій зовнішній вигляд. 
      Стаття 9
     Своєю поведінкою джура не може пропагувати звичок шкідливих для здоров'я людини.
     Стаття 10
     Джура повинен навчатися не заради оцінок, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень. 
    Стаття 11
    Джура завжди повинен стояти на захисті тварин, птахів,рослин, навколишнього середовища.
    Стаття 12
    Джура своєю поведінкою повинен бути гідним прикладом для наслідування.

Немає коментарів:

Дописати коментар